Kampania jesienna

ak

|

Gość Opolski 45/2014

publikacja 06.11.2014 00:00

Największą niespodzianką było fiasko starań o rejestrację kandydata SLD w wyborach na prezydenta Opola.


Kandydaci uśmiechają się do wyborców z setek plakatów Kandydaci uśmiechają się do wyborców z setek plakatów
Andrzej Kerner /Foto Gość

Kandydatowi lewicy zabrakło wymaganej liczby podpisów zarejestrowanych wyborców. W dodatku prokuratura sprawdza, czy część z nich nie została sfałszowana. Wielkie billboardy kandydata SLD Tomasza Garbowskiego przekonujące, że Opole to „więcej niż miasto” funkcjonują więc w stolicy województwa jako rodzaj bezinteresownej kampanii społecznej zasponsorowanej przez lewicę.

Dostępna jest część treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.